ZDALNA POMOC
Pracujemy razem
Co to jest?
Usługa pozwalająca na tzw. bezpieczne połączenie swojego komputera z komputerem serwisanta, który może w ten sposób wykonywać czynności serwisowe (lub np. zdalnie instalować program) na komputerze użytkownika. Jest to de facto sytuacja, w której serwisant “na odległość” przyłącza do komputera użytkownika swoją klawiaturę, myszkę i monitor. Wszystkie wykonywane czynności są widoczne na ekranie użytkownika
Jak to działa?
Wystarczy kliknąć w ikonę Fara 5 – zdalna pomoc na pulpicie systemu Windows lub kliknąć w ikonę Bezpieczny Serwis Zdalny w sekcji Serwis programu FARA aby uruchomić program TeamViewer Quick Support, który wyświetli okienko z identyfikatorem i hasłem, a następnie podać te informacje serwisantowi.
Ile to kosztuje?
Program jest dla naszych klientów bezpłatny. Firma SIGNUM-NET wykupiła licencję pozwalającą nam na korzystanie z tego programu do celów świadczenia pomocy technicznej naszym klientom.
Czy to jest bezpieczne?
Tak. Połączenie jest szyfrowane i niewidoczne dla innych użytkowników. Mechanizm jest podobny do działania systemów bankowości elektronicznej.
Skąd pobrać program TeamViewer Quick Support?
Jeśli nie masz lub nie widzisz ikon programu możesz pobrać z tego miejsca. Nie wymaga on żadnej instalacji. Wystarczy go pobrać i zapisać na dysku swojego komputera (np. na pulpicie) i od razu można go uruchomić.