Zdalny serwis na żądanie
Zdalny serwis na żądanie to specjalna usługa, pozwalająca na tzw. bezpieczne połączenie swojego komputera z komputerem serwisanta, który może w ten sposób wykonywać czynności serwisowe (lub np. zdalnie instalować program) na komputerze użytkownika. Jest to de facto sytuacja, w której serwisant “na odległość” przyłącza do komputera użytkownika swoją klawiaturę, myszkę i monitor. Wszystkie wykonywane czynności są widoczne na ekranie użytkownika.
Takie (szyfrowane) połączenie wykonywane jest na tzw. żądanie – wystarczy, po uprzednim ustaleniu z nami terminu sesji podać serwisantowi swój specjalny numer oraz jednorazowo generowane hasło, by mógł on nawiązać połączenie. Po zakończeniu połączenia hasło traci ważność – ponowne nawiązanie połączenia bez znajomości nowego hasła nie będzie już możliwe.

Jak to działa ?
Wystarczy uruchomić program TeamViewer Quick Support, który wyświetli okienko z identyfikatorem i hasłem, a następnie podać te informacje serwisantowi.
Ile to kosztuje ?
Program jest dla naszych klientów bezpłatny. Firma SIGNUM-NET wykupiła licencję pozwalającą nam na korzystanie z tego programu do celów świadczenia pomocy technicznej naszym klientom.
Czy to jest bezpieczne ?
Tak. Połączenie jest szyfrowane i niewidoczne dla innych użytkowników. Mechanizm jest podobny do działania systemów bankowości elektronicznej.
Skąd pobrać program TeamViewer Quick Support ?
Program można pobrać z tego miejsca. Nie wymaga on żadnej instalacji. Wystarczy go pobrać i zapisać na dysku swojego komputera (np. na pulpicie) i od razu można go uruchomić.